Driestar en opa's en oma's - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van familievanbreugel - WaarBenJij.nu Driestar en opa's en oma's - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van familievanbreugel - WaarBenJij.nu

Driestar en opa's en oma's

Door: Cornelis

25 Januari 2011 | Nederland, Rotterdam

Ha allemaal,

Even een verslagje van mijn belevenissen van gisteren.

Ik heb gisteren voor het eerst lesgegeven, met een wisselend resultaat. Het eerste uur had ik een HAVO-klas en dat ging niet bepaald goed, het was een behoorlijke rotzooi in de klas. Wat ik ook probeerde, het hielp niet echt. Ik hoop dat dat morgen beter gaat, anders maak ik me wel wat zorgen :)
Verder heb ik aan een eerste klas VMBO gt en een tweede klas VMBO basis lesgegeven. Dat ging een stuk beter.

Verder kwamen onze beide opa's en oma's op bezoek gisteren. Ze waren ruim een half uur te laat (ipv 6 uur vijf over half zeven), ze konden het in eerste instantie niet vinden ):
Maar eenmaal aangekomen was het een erg geslaagd bezoekje! We hebben lekker en uitgebreid gegeten en ze vonden het leuk om 'ns te kijken waar ik de hele week uithang. Uiteraard stonden de beide oma's vastberaden op het standpunt dat zij de afwas moesten doen. Dat duurde behoorlijk lang en toen ik daarom eens poolshoogte kwam nemen, bleek dat ze aan het schoonmaken van de keuken waren begonnen. Onder dwang zijn ze daarmee gestopt :)
Na de koffie zijn ze weer vertrokken, dit keer van plan om in 1 x goed te rijden...

• 27 Januari 2011 - 23:08

Anke:

Ha Corneel!
    En, hoe gaat het inmiddels met je pupils, houd je ze al wat meer onder de duim? Ik sprak men. van Wijk vorige week vrijdag nog, die vertelde me dat je op de Driestar werkte. Wist ik veel... dus ik zei dat dat waarschijnlijk niet helemaal klopte. Helemaal vaut van mij blijkbaar!

Wat leuk dat de opa's en oma's een keertje bij je zijn geweest! Ze vonden het vast zelf ook erg geslaagd... En oma van Breugel heeft nu de hele week iets om over te praten...

Ben je van het weekend thuis? Arien en ik wel.

Groetjes, Anke

• 27 Januari 2011 - 23:09

Anke:

Ha Corneel!

Ben je van het weekend thuis? Arien en ik wel.

Groetjes, Anke