Autumnholiday - Reisverslag uit Leiden, Nederland van familievanbreugel - WaarBenJij.nu Autumnholiday - Reisverslag uit Leiden, Nederland van familievanbreugel - WaarBenJij.nu

Autumnholiday

Door: familievanbreugel

20 Oktober 2010 | Nederland, Leiden

Dag allen,

Een reisverslag van deze week van mijn kant. Hoewel, zoveel reis ik niet deze week aangezien het vakantie is. Een vakantie waarin hoogstens een ritje naar het Rond wordt gemaakt. Toch word ik deze week ook geacht een rit naar China en Japan te maken om meer kennis over beide landen te verzamelen. Laten we het maar houden op een reis door een studieboek.
Maandag, de dag van de cadeaus. Ik had die dag gewerkt en toen ik thuis kwam, zo rond 17.15, werd ik van alle kanten besprongen. Of ik ook nog een afhaalbewijsje o.i.d. had. Een afhaalbewijs? Waarvan, wat, hoe, wie?
Dan kon je iets krijgen ofzo. Mijn hersens begrepen nog maar weinig van het hele verhaal (lees: niets) en enige uitleg was dan ook van harte welkom. Langzaam, doch uiterst dringend, vertelde mijn zustertje (sinds vandaag een zuster) het hele verhaal. Op het Rond stond een podium met grote grabbelbak van TNT. Als je een of ander bewijsje had van iets dat je had verstuurd, kon je in die bewuste bak grabbelen. En altijd prijs!
Geerten was al minstens 3 keer heen en weer gefietst, maar dat was geen probleem. Papa kwam thuis en hij had nog wel een aantal van die dingen liggen (minstens 3 A4-tjes volgeplakt). Piet en ik nog maar een keer erheen fietsen. We kwamen terug met een waterkoker, 2 kookboeken (Topkoks), een wafelijzer en 2 cadeaubonnen van Avanthi rijker. Helaas stonden ze er dinsdag niet meer, anders hadden we vast de Porsche gewonnen. Óf een Roompotbon.

Maandagavond bijeenkomst voor VBC-medewerkers en dinsdag ging familievanbreugel -3 (4) richting het Mozaïek. Een leuke morgen. Tijdens het Bijbelverhaal waanden we ons in kerstsferen.
Dinsdagmiddag werden er voorbereidingen getroffen voor de oudejaarsavond van Jette: goed geraden: oliebollen!

Vandaag is de grote dag dat Jet zich 'volwassen' noemen mag! Een verslag hierover zal ze zelf wel schrijven, verwacht ik.

Anke, die sloffen waren uitverkocht, in alle kleuren en maten. Helaas...

Wie volgt...?!

• 22 Oktober 2010 - 10:31

Anke:

Pien, wat kun jij goed schrijven zeg! Die kleine details maken het sappig (Porsche;), je associaties met bv kerst zijn herkenbaar. Kortom: je hebt talent!