verjaardag - Reisverslag uit Houten, Nederland van familievanbreugel - WaarBenJij.nu verjaardag - Reisverslag uit Houten, Nederland van familievanbreugel - WaarBenJij.nu

verjaardag

Door: familievanbreugel

Blijf op de hoogte en volg

22 Oktober 2010 | Nederland, Houten

Het was zo ver..
Ik hoopte op veel verandering. Maar er gebeurde niets. Helemaal niets.
Ik dacht, dan klopt het niet! Maar ik keek nog eens op mijn ID en toch was de dag er. 18 jaar. Maar geen verandering. hoe dat zit, weet ik ook niet.
's ochtends op de VBC. NIemand wist natuurlijk dat ik jarig was (al kan ik me herinneren dat ik een paar jaar terug dat stiekem aan de kinderen had verteld de dag ervoor, maar als je 18 bent, doe je dat niet meer). Dus toen Lianne mij zag gaf ze me 3 zoenen, met als gevolg dat (bijna) alle medewerkers mij zo dachten te moeten begroeten (m.u.v. een verkoude persoon en mensen die gewoon ver weg bleven en niet durfden).
En in de kring moest ik óp de stoel gaan staan en er werd hard voor me gezongen.

Thuisgekomen, reed na een poosje een rode auto voor de deur, met zo'n L erop. Ik mocht meteen sturen. En later gassen. En later schakelen. Ik voelde me 'bestuurder', die kan zorgen dat de auto naar links gaat, als je het stuur die kant op draait. Dat was een besef dat ik deed.

Nadat het 's avonds ook nog heel gezellig was, kon ik concluderen: 'het was een geslaagde verjaardag' en 'ik ben nu echt 18'.

Dáag!

  • 22 Oktober 2010 - 10:28

    Anke:

    Hihi Jet, je hebt een gouden schrijfstijl, gieren lachen brullen...

  • 25 Oktober 2010 - 09:17

    Jeanine:

    Wanneer komt de rest??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Houten

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Januari 2013

Vanuit het verre zuiden

15 Januari 2013

This moment in life

25 Januari 2011

Driestar en opa's en oma's

19 November 2010

Anke

17 November 2010

Cornelis

Actief sinds 18 Okt. 2010
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 6553

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: