Deze week - Reisverslag uit Houten, Nederland van familievanbreugel - WaarBenJij.nu Deze week - Reisverslag uit Houten, Nederland van familievanbreugel - WaarBenJij.nu

Deze week

Door: familievanbreugel

Blijf op de hoogte en volg

12 November 2010 | Nederland, Houten

Het wordt voor ons allemaal tijd om ons familieverslag maar weer eens te updaten. En omdat ik als vader het goede voorbeeld behoor te geven, hier mijn verslag van deze week...
Het was een drukke week, waarin ik niet heel veel thuis was.

Dinsdag was ik in Ger. Gem. Katwijk voor een gemeenteavond. Ik heb geprobeerd te gaan eten bij Anke, maar helaas had ze nóg hogere prioriteiten dan het ontvangen van een oude vader. Daarom werd het een schoteltje mihoen met garnalen bij de plaatselijke chinees. Overigens voortreffelijk! Mijn boodschap over de puriteinen werd met wisselend enthousiasme ontvangen; al met al vond ik het een fijne avond. Het was al weer de volgende dag voor ik thuis was.

Woensdag zouden mama en ik gaan wandelen in Zeeland, maar helaas werd ons moedertje ziek, en ging het wandelfeest niet door. Daarom ging ik alleen naar Kapelle-Biezelinge, afgelopen woensdagavond, opnieuw voor een gemeenteavond over de puriteinen. Dit was een erg fijne avond, waar ik ook nog wat oude bekenden ontmoet heb. Opnieuw was het na middernacht voor ik thuis was, en enkele uren later mocht ik weer wakker worden om Jeanine naar Gouda te brengen i.v.m. haar reis naar Oekraïne. Had dat kind haar rijbewijs maar...

Donderdagavond hebben we op de Bogerman geïnformeerd hoe gehoorzaam en lief onze jongste spruit is, en gelukkig viel het allemaal mee.

De dagen werden opgevuld met werk bij Woord en Daad waar niet heel veel spannends over te melden valt.

Dat was deze week voor deze week. Ik zie uit naar jullie aller verhalen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Houten

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Januari 2013

Vanuit het verre zuiden

15 Januari 2013

This moment in life

25 Januari 2011

Driestar en opa's en oma's

19 November 2010

Anke

17 November 2010

Cornelis

Actief sinds 18 Okt. 2010
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 6552

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: